Wszelka zbieżność nazw klubów oraz zawodników jest przypadkowa i nie ma nic wspólnego z klubami i zawodnikami związanymi z prawdziwym sportem żużlowym !
Administrator
REGULAMIN OGÓLNY:
1. Gra jest darmowa
2. Każdy gracz może posiadać jedną drużynę
3. Programy które będą używane w grze to: Speedway Meeting , Skillomierz
oraz Frekwencja.
4. Każdy gracz ma prawo do 3 nieusprawiedliwionych nieobecności na meczu. Następnie dostaje ostrzeżenie. Gdy jeszcze 2 razy nie stawi się na meczu, zostaje pozbawiony klubu.
ROZGRYWANIE MECZU:
1. Mecze ligowe będą rozgrywane na podstawie tabeli biegowej z roku 2005. Każda liga będzie jechała o tej samej godzinie.
2. Podczas meczu menadżer może na czacie wykorzystać zmianę.
3. W meczu może jechać dowolna ilość obcokrajowców, jeden z juniorów pod nr. 6,7 lub 14,15 musi być polakiem
4. Jokera można używać gdy przegrywa się 10 pkt
5. Przykład ustalenia składu:
a. Senior / Obcokrajowiec / Junior
b. Senior / Obcokrajowiec / Junior
c. Senior / Obcokrajowiec / Junior
d. Senior / Obcokrajowiec / Junior
e. Senior / Obcokrajowiec / Junior
f. Junior
g. Junior
ROZGRYWKI LIGOWE:
1. Rozgrywki ligowe w Polsce podzielone są na dwie klasy rozgrywkowe: pierwszą i drugą ligę.
2. Faza zasadnicza składa się z 14 kolejek, później są play-off
3. O kolejności tabeli będą decydować punkty, jeśli są one takie same to małe pkt, a jeśli też będą takie same to bezpośredni mecz
4. Aby zawodnik został sklasyfikowany musi przejechać:
- 50 biegów w pierwszej lidze
- 50 biegów w drugiej lidze
5. Jeżeli zawodnik nie został sklasyfikowany, bądź nie startował wcześniej w lidze otrzymuje KSM:
- 2.50 - Polak
- 6.50 - Obcokrajowiec
6. Nie ma ograniczenia KSM w lidze
7. Każda drużyna dostaje 12 zawodników (4 seniorów , 4 juniorów , 4 obcokrajowców) każda drużyna na początku będzie miała limit 50 KSM.
TRANSFERY:
1. Przed sezonem można dokonywać transferów definitywnych
2. Również w trakcie całego roku można wypożyczyć zawodnika z innego klubu:
- krótkoterminowo (7 meczy)
- długoterminowo (na cały sezon)
3. Każdy transfer trzeba zgłosić na forum
FINANSE:
1. Każdy klub dostaje na początek 4 mln zł na rozbudowę stadionu i przygotowanie się do sezonu.
2. Przez wiele sposobów można zwiększyć swój budżet:
- Bilety
- Sponsor , Media
- Sprzedaż Zawodnika
3. Można też łatwo stracić pieniądze:
- Punktówki
- Rozbudowa Stadionu
- Kupno motocykli
- Przygotowanie się do sezonu
- Organizacja Zawodów
4. Punktówki będą obliczane za pomocą KSM np:
KSM 2.50 - 250 zł (jeden pkt)
KSM 10.83 - 1083 zł (jeden pkt)
5. Każdy klub może zorganizować turniej począwszy od Grand Prix skończywszy na MDMP.
Zawody ----------- Opłata za organizacje
SGP 300 000 zł
DMŚ 275 000 zł
Finał GP Challenge 250 000 zł
Finał IME 200 000 zł
Półfinał IME 150 000 zł
Półfinał GP Challenge 125 000 zł
Finał IMŚJ 100 000 zł
Finał IMP 85 000 zł
Mecz 1 i 2 ligi 75 000 zł
Zawody FIM i UEM 50 000 zł
Ćwierćfinał IME 45 000 zł
Półfinał IMP 35 000 zł
Ćw i Półfinał IMŚJ 30 000 zł
Zawody PZM 15 000 zł
Zawody MDMP 10 000 zł
6. Wpływy za bilety zależą od ich ceny , rangi i pogody
7. Jeżeli klub zbankrutuje dostaje jako prezent odemnie 100 tyś, jeżeli klub po tym prezencie znów zbankrutuje menadżer zostaje zwolniony.
8. Opłata za mecz wyjazdowy wynosi dla obu lig 50 tyś zł
RÓŻNE INFORMACJĘ:
1. Kontuzje
- Brak Band - Kontuzja na 5 kolejek (- 0.30)
- B.Metalowe - Kontuzja na 4 kolejki (- 0.25)
- B.Drewniane - Kontuzja na 3 kolejki (- 0.20)
- B.Dmuchane - Kontuzja na 2 kolejki (- 0.15)
- B.Pneumatyczne - Kontuzja na 1 kolejkę (- 0.10)
2. Stadion
Każdy klub dostaje do użytku stadion w 1000 miejsc, jeśli chcesz rozbudować stadion napisz na forum. Czym lepszy stadion tym więcej kibiców przychodzi na mecz (większy zysk)
3. Różnicie między 1 ligą a 2 ligą wynosi 0,50 KSM
Offline